Thursday, May 17, 2007

All work & more play makes me sleepy

Aangezien ik nog steeds geen antwoord heb op vorige vraag, wist ik dus niet wat er gisteren opeens te doen was op de Groenplaats... Niet erg, ik had toch te veel werk voor school.

Maar om 2.00u sloeg het noodlot toe! Loes en ik verveelden ons, en dat mochten we niet laten gebeuren! Gelukkig is er nog steeds de betrouwbare Boes, die zou wel weten wat te doen. Maar hij was druk bezig met naar Lost te zien, maar ging (misschien) afkomen als die aflevering gedaan was en het nietmeer regende. Wat dus niet gebeurde en hierdoor buddy-points verloor... Zelfs voorstellen als 'ons gaan dichtkappen' en 'toffe spelletjes doen zoals tikkertje' konden niet baten. Er was maar 1 oplossing: Wij gaan naar daar!

De weg erheen zat vol gevaren, het regende stront, ik moest een paraplu hanteren, we moesten twee vreemdelingen van ons afslaan (in ons beste Engels) en ons wagen tussen een hoopje zatte mensen. Maar we hadden het gehaald!

Eens bij Boes aangekomen werden we overdonderd door de hypnotische krachten van zowel Boes en zijn zetel (lees: bed) en het duurde niet lang voor we alledrie lagen te maffen... op een matras... op de grond...

Niet dat ik me niet geamuseerd heb, integendeel! Ik had goed geslapen, niet slecht gedronken (Safari en Martini Fiero) en tig van leuke uitspraken gehoord ("Dan doe je dat een andere keer tomaten?" of "op mijn kot is het lichter", uitgegeven door Loes).

Ok, genoeg over mijn leven!

5 comments:

Anonymous said...

anders gaan we volgende keer gewoon naar de groenplaats om te slapen.

CocktailSaurus said...

Als er op dat moment niets anders te doen is op de Groenplaats...

Anonymous said...

wat een voze drankjes!

Anonymous said...

En heb je ondertussen al het volgende bekeken?: http://cursief-huigje.blogspot.com/2007/05/gelinkt.html

CocktailSaurus said...

Wow, een link!

Ik heb nu het gevoel dat ik opeens een boost van lezers ga krijgen!

Shit... de druk...