Sunday, January 13, 2008

Oud / Nieuw Deel 1

2008, een nieuw jaar,
speelt dat een rol? Nu ff niet.

En hoe hebben jullie oud op nieuw gevierd?

Bij mij was er een onoriginele bijeenkomst van vrienden, lekker gezellig bij iemand thuis, een etentje of twee, vuurwerkje zien, and that's it. Nu, het kon nog erger, ik zou naar een nieuwjaarsfuif gegaan zijn. Of thuis bij mams en/of paps vieren.
Eigenlijk ben ik er nog goed vanaf gekomen. Ik had namelijk mijn vrienden een tijdje niet gezien... Als je ze dan eens tegenkomt, zoals nu dan, zijn ze al vergeten hoe irritant ik (soms) kan zijn. Ik zou nu graag een boekje over hun opendoen, maar ik zal me proberen in te houden ^^.

Ik kwam al een uurtje te laat -mij kennende, kom ik bijna nooit vroeger dan dat op een afspraak.
alhoewel Joel eerste was die had voorgesteld iets te organiseren -doet hij wel vaker- was het deze keer bij Noels te doen. Toen hij de deur voor me opendeed, vroeg hij natuurlijk om eerst een liedje te zingen *rol met ogen*. Ik verzon natuurlijk iets heel origineels ter plaatse en mocht binnen.
Leuke bij te laat komen is dat iedereen er al halfdicht-gekapt was, moest ik ze niet nuchter ontmoeten. Coes kon best wel wat alcohol gebruiken, zo is die altijd toffer, maar hij was helaas bob. Hij heeft zich ingehouden, hij ging voor de gekwelde stille emo-look. Ik moet zeggen, het is hem gelukt, als je emo letterlijk opvat.
Levoes had zijn vriendin mee (ik vergeet steeds haar naam) en dat werd dus een belangrijke avond, een van de eerste indrukken van onze hechte vriendenkring. Wat ik wel onthouden heb is dat ze West-Vlaams is (zoiets vergeet je niet snel) en dat blijkbaar TW ofzoiets ook bestaat in unief, niet enkel in middelbaar.
Blijkbaar was Eloes er ook, ookal had de party-giver haar geen uitnodiging gestuurd (vergeten, zegt hij...). Ze wordt wel vaker vergeten, vreemd want ze is nochtans zo opvallend steeds. Je kent het type wel, stevige stembanden, niet op haar mondje gevallen e.d. Kan je altijd wel mee lachen.
Met Jaas heb ik direct zitten schaken. Blijkbaar kan die dat (dus nooit je vooroordelen zomaar volgen), maar ik vind verliezen van iemand zo goed niet erg.
Joes had de roddelblaadjes al vast en besprak ze met Eloes en Evoes.
In veel te veel tekst, het eerste halfuur verteld.

Ik zal zo regelen: als ik geen klachten hoor, zal ik later deel 2 en verder plaatsen.
(handige is dat ik geen lezers heb, gevolg = geen klagers)

PS: ahja, moest je aan iets stoten (ik spreek tot bovengenoemde personen)... shit, ik wist niet dat jullie mijn blog kenden.

3 comments:

depolle said...

Bij mij lukt die stille emo look nooit. Zelf met een emo kapsel...

Mss ben ik daar gewoon te tof voor.

CocktailSaurus said...

minder moeite doen, dat helpt.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.