Monday, August 9, 2010

links sexy en stabiel dragen

links sexy en stabiel dragen

How's it hangin’?

Links deze keer.

Links is altijd beter,

anders krijg je sneller last van je rug.

Behalve als je rechtshandig bent.

Maar 't is omdat m'n rechterbeen minder is, he…

Links is steviger.

Stabieler.

En zo kan ik met 1 poot regeren.

Zoals stalin,

de zijne hing ook links.

Voila!

En iedereen weet dat die een stabiele regering had!

Inderdaad.

Eigenlijk is die er nog altijd, ergens in Rusland, maar heel erg in het geniep.

In een of andere bunker.

VLAK onder z'n eigen standbeeld gelegen...

Anders worden de andere wereldleiders te jaloers op de stevigheid van zijn regering.

...in budapest.

Gemaakt met links beton,

en links staal.

Uiteraard!

Zoals de toren van pisa…

Dat is, hoe lang staat die er al wel niet?

Voor eeuwig!

"Before time"

Al zeker sinds 248564124842565451285 voor christus!

Net als de Eifeltoren,

die is helemaal niet door meneer Eifel gebouwd.

Die is door linkse holbewoners in Oud-Mesopotamië gemaakt,

en met linkse karren en linkse paarden naar het voor hun links liggende Parijs gebracht.

Die toevallig OOK Eifel heette.

Eifel was gewoon 'links', maar dan zeer dyslectisch gespeld.

Eifel was de naam van een straat in Mesopotamië.

Eigenlijk heette alles en iedereen daar 'Eifel'.

Da's handig, ben je direct IEDERS vriend.

Zoals bij de smurfen.

De Eifels eifelden een eifel tot ze eifel waren.

Eifelijk waren ze altijd wel een beetje eifel, he.

Inderdaad!

Die gekke Eifels toch!

Zeg, over Eifeltorens gesproken, we moeten nog eens een donderdagske spenderen in Antwerp city, he!

t Is al ff geleden voor mij.

Nja, over 2 weken zijn ’t m'n herexamens...

'k Heb alle tijd nodig om daar aan te verprutsen...

Ahja, inderdaad!

Soit, zal wel gaan.

Zolang je je best doet is’t goed.

Nja, maar doe ik dat wel?

Achja, er is altijd beter,

en meer,

en harder.

Better,

Stronger…

Faster…

Dat ook nog!

En, wat ik ook belangrijk vind:

Prettier!

En sexyer!

Inderdaad, sexier... verwoord het beter…

Sexy studeren,

ik zie het al voor mij:

wit t-shirtje, wat water aan het drinken…

Oeps!

Gesmost!

En dan komt de studiegenote met een doekje alles afdrogen,

toch wat kusjes geven,

wat sexy definities en termen fluisteren…

Gewoon met de notities het water opdrogen.

En zo studeer ik,

ik absorbeer dat.

Dan is ’t goed.

Dan kan het zeker niet mislopen.

Toch wel... toch wel…

Er kan iets in 't proces misgaan.

Het water kan ineens op zijn.

Dat ook, dat ook.

En 't proces moet sexy genoeg zijn.

Sexy methodologie.

Inderdaad, en dat is nu net 't zwaarste vak!

Nja, was maar een keuzevak…

Schandalig, sexy methodologie zou een basisvak moeten zijn, en 51683464646 studiepunten moeten krijgen!

Nja, 't is gewoon niet voor iedereen weggelegd.

Sommige mensen zijn gewoon niet sexy genoeg.

Of DOEN niet sexy genoeg!

Of worden die niet sexy genoeg aangezien

Inderdaad, je moet altijd door een sexy roze bril kijken!

Sexy must always be on your mind.

It does... it does…

Toch óm de 3 seconden!

Zo hoort het.

Inderdaad, anders ben je niet... gewoon niet normaal!

Anders ben je een pervert.

Als je minder of meer dan om de 3 seconden eraan denkt?

Minder, he.

En meer?

Ook.

Je moet EXACT om de 3 seconden er aan denken om geen pervert te zijn.

Oei... Want soms kan dat bij mij langer, veel langer zijn,

Maar dat haal ik daarna wel in.

Dan sluit ik me weken op,

met een aantal diepvriesmaaltijden,

en dozen, dozen, stapels van dozen kleenex,

m'n laptop, een goede internet verbinding,

een goed bed

en m’n knuffelleeuwtje.

Ik kan niet zonder m’n leeuwtje...

Oh, en m’n bril!

Met zonnebril?

Oh neen, gewoon, zodat ik mijn lenzen kan uitdoen.

M'n sexy roze bril!

Ik zou toch voor alle zekerheid ook een zonnebril bij de hand houden.

In m'n rechterhand?

Of moet ik die ook links dragen?

Nee, hou je rechter hand best vrij.

Want dan ben ik een beetje uit balans.

Nja, ik ben en blijf rechtshandig.

Misschien moet je dan eerst naar Stalins bunker gaan.

Meteen leren bij de beste?

De meester zal 't me wel bijbrengen.

Zoals Yoda.

Alleen moet jij niet “the force” gebruiken, maar je rechter hand.

Misschien moet 'k die net wél met force gebruiken.

Zoals een lightsaber,

maar dan sexier.

De details laat ik aan u over.

Of aan Stalin.

Wel ja, okee, of Stalin.

Die mag over alles iets zeggen natuurlijk!

Die heeft overal een vinger in de pap om te roeren.

Alleen de vingers van zijn linker hand wel

Zélfs de vingers van zijn rechterhand zijn links!

Ja, ok, da’s waar, maar minder links dan de vingers op zijn linkerhand.

Zeker de meest linkse vingers op zijn linkerhand zijn heel links.

DURF JIJ TE TWIJFELEN AAN DE LINKSHEID VAN STALIN??!!!

ZELFS moest jij links van Stalin staan, zou je MINDER links zijn dan hem!!

Ja, uiteraard!

Maar als Stalin links zou staan van Stalin, dan zou die linkse Stalin wel iets linkser zijn dan de rechtse Stalin.

Nope, Stalin is als de Noordpool, er is niets noordelijker, laat staan linkser.

En waar staan Lenin en Mao dan?

OP stalin!

En Markx?

Eronder.

Oei, kan die al dat gewicht wel dragen?

Twijfel je aan de stabiliteit van de linkse Stalin?

Nee, maar Markx is degene die alles moet dragen, he.

Ah, maar die is nog stabieler!

Nog stabieler dan stalin???

Uiteraard, want die staat eronder.

Maar is die dan niet linkser dan Stalin?

Maar idealistischer = stabieler.

Iedereen weet dat,

des te dromeriger, des te stabieler.

Goh, zo van die fundamentalistische moslims vind ik nu niet bepaald stabiel te noemen.

Zijn die links?

Volgens mij hebben die niet eens een linkerbeen.

Die hebben 4 armen.

Och?

Dat is me nog niet opgevallen.

Dat is, je moet er maar eens op letten.

Ik ga slapen, laat me weten wanneer je het gezien hebt.

Ik zal 't de volgende keer checken.

Er lopen daar wel genoeg fundamentalistische moslims rond in Antwerpen.

Echt?...

Nja, ‘k ben de laatste weken niet buiten geweest...

No comments: