Thursday, March 22, 2007

Test

Super,

Waanzinnig gewoon, ik bedoel, komaan! Voel je de adrenaline? De hormonenstoot? Die vrijgekomen explosie van energie (zowel potentiƫle als kinetische)??

Wel, ik wel, en ik toon het je, ik deel ze met iedereen. Voel je ze al? sluit je ogen... lik je lippen... adem eens traag en diep in... Oh, euhm, open je ogen eerst en lees dit. Wacht, andere volgorde.

Adem traag en diep in... lik je lippen... adem traag en diep uit... sluit nu je ogen... Voel je het?
concentreer je dan toch... hup hup, zo moeilijk is het niet... ALLEZ??!!! JE MOET WEL MEEWERKEN HE!

Lap... goed... mss voor een andere keer?

Groetjes.

2 comments:

depolle said...

en wat als je lippen al nat zijn?

CocktailSaurus said...

Je kan natuurlijk andere lippen zoeken om nat te maken.
Of je mag van mij dan die fase overslagen.
Improviseren mag ook altijd.
Bel me als je zover bent ;-)!