Friday, March 23, 2007

het onveiligheidgevoel...

Het is zover...

De wereld is 1 grote onveilige orb geworden!

de problemen in Afganistan, Irak, Iran,... Zware gevechten in Somalië, de ruzie tussen Electrabel en Greenpeace, de Hells Angels raiden, daderbendes in Brussel, DVDpiraten willen twee mooie honden dood, een RAKETEXPLOSIE vlakbij de VN-Chef Ban Ki-moon!!
Tbc gespot bij gevangenen, een krab die met 1 slag een man veldt, Noord-Ierlandse DUP moet akkoord zijn met een coalitie, Amerikaanse veteranen zitten in een onmenselijk rusthuis, de US&A verzette zich tegen een staakt-het-vuren tussen de Israëli en de Palestani, een Britse KERNONDERZEEËR ONTPLOFDE!!
Kinshasha = oorlogsgebied, ze gaan lijken opgraven in Santiago, de Israëli beledigen Karel De Gucht, Galileo geraakt maar niet van de grond, DIKKE VROUWEN hebben meer kans op een miskraam!!
Bewezen dat mond-op-mond schadelijk kan zijn, auto's worden €3500 duurder en JIM GAAT MYSPACE ACHTERNA!!

En AL DE TREINEN van Antwerpen-Centraal hebben meer dan 5minuten vertraging! Er is iets aan de hand, ergens gaat er iets ontploffen (alweer)... iemand MOET gewoon een TNT-gordel dragen! Ik ga best eens alle dik(lijkende) mensen overhoren, een snelle fouillering, just in case.
Maar wacht... wat als ik hun provoceer? Dan moet ik diplomatisch onderhandelen, hun gerust stellen? Zeggen dat ze nog een toekomst hebben hier in België enzo. Dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt... Ookal bevinden we ons nu in Antwerpen Centraal Station... het is zo erg nog nie... rustig maar...

Gelukkig gebeurde er niets, maar ik bleef op mijn hoede, iedereen vies bekijken, zo van "don't mess with me!" en lekker associaal met je iPod oortjes in je oren, zo van "Talk to the hand! But not my hand!"...

Yes! het werkte dus blijkbaar, ik heb de dag gewoon overleefd dankzij dat gedrag! Ik ben eindelijk thuis en open de brievenbus en ik zie waarom ik vandaag zo geviseerd werd... het kwam allemaal boven, de wolken in mijn gedachten klaarden op... Er zat een Vlaams Belang pamflet in mijn brievenbus...

Zo eentje waar je zo direct, kei handig, een kalender van 2007 kunt terug vinden. En nuttige telefoonnummers. Goh... maar ik mag me niet laten verleiden, een kleine handbeweging... "Get rid of this evil... NOW!"

Nu kan ik terug lekker al lachend en sociaal gedragend me buiten vertonen... Wuiven naar de mensen, een knipoogje hier en daar, wie weet, misschien ga ik nog met hun praten... moet kunnen, ik ben bevrijd!

No comments: